Select Page

Nak beli Shaklee tapi belum jadi ahli? Senang jer…Zaman sekarang semua boleh dibuat dengan pantas.

Macam mana nak buat? Anda cuma perlu ambil smartphone anda dan buka whatssap dan type Daftar Ahli. Lepas tu terus hantar ke no 012-3461698.

Kalau nak guna sms pun boleh 🙂

Seterus kami akan respon kepada whatssap anda pada hari yang sama dan daftarkan keahlian anda dengan Shaklee.

Mudah kan?

Bila dah berjaya jadi ahli kami akan bantu anda dengan panduan produk-produk Shaklee dan boleh juga membantu anda membina empayar bisnes bagi yang berminat menceburi bisnes Shaklee!

Tapi…jap. Tak per ke kalau saya register ni? Nanti bukan wajib ke kene menjual ke?

Jawapannya TIDAK! Jadi ahli ni tak semestinya kene menjual. Ramai yang jadi ahli ni sebab nak makan sendiri jer disamping dapat menikmati kelebihan jadi ahli Shaklee ni macam antaranya…

  • Dapat harga ahli secara sah! (bukan beli guna ID orang lain tau)
  • Shaklee bayar pulak lagi bonus jika pembelian anda memenuhi kriteria yang ditetapkan. Haa yang ni Shaklee kredit terus ke akaun korang. Sape yang guna ID orang lain tadi agak-agak bonus tu pergi kat sape ek 😛
  • Sekiranya ada sedara-sedara dan kawan-kawan yang jadi ahli dengan anda pula, secara tak langsung anda dapat jugak bonus. Kalau kene gaya sampai 4 angka terus. Rezeki jangan di tolak!
  • Yang bestnya jadi ahli Shaklee ni anda takkan terbeban dan terikat atau dipaksa membeli setiap bulan untuk maintain sebagai ahli. Tak beli 2-3 bulan pun x jadi hal. Anda masih lagi layak dan masih merupakan ahli yang sah.

So best tak? Kan rugi kalau tak tau. Kalau tau mesti korang dah register ahli sejak dibangku sekolah kan….hehehe.

Oklah so apa tunggu lagi. Cepat-cepat Daftar Ahli Shaklee dengan kami sekarang!!!

Borang Daftar Ahli juga boleh didapati disini. Klik Borang Daftar Ahli.